Alışveriş Prosedürü

Elektronik alışveriş yapma adımları;

1. Öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir.
www.primanova.com.tr internet sitesine olabilmek için " ÜYE OL" veya " Yeni Üyelik " linklerini kullanabilirsiniz.

2. Almak istediğiniz ürünleri miktarını belirledikten sonra "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak ürünleri alışveriş sepetinize ekleyebilirsiniz. Alışveriş sepetinin amacı, müşterinin seçer seçmez satın alma zorunluluğunu ortadan kaldırarak kolaylık sağlamaktır.

3. Alışveriş Sepetinizde ürünle ilgili fiyat ve diğer bilgileri görebilir ayrıca ürünlerin miktarlarını değiştirebilir, sepetinizden çıkarabilirsiniz. Ürün fiyatları ve tutar bilgilerine KDV dahildir.

4. Sepetinizdeki ürünleri 2 farklı şekilde alabilirsiniz. Kredi kartı ile peşin ödeme , Havale/EFT yolu ile ödeme.Ödeme şeklini seçtikten sonra seçtiğiniz ödeme şekline göre detay ekranı gelmektedir. İstenilen verileri girdikten sonra "Satın Al" butonuna tıklayınız.

5. Eğer ödemeyi kredi kartı ile yapacaksanız; siparişi onayladığınız anda, ekranda karşınıza çıkacak olan sanal pos sayfası aracılığı ile veya ödemeyi teslim alan bankaların bu işlemi onayladıkları veya reddettikleri network işleme mekanizmasına (SSL) ulaşır. Kredi kartı bilgileriniz geçerli ise siparişiniz kabul edilir. Aldığınız ürünlerin ücreti banka yoluyla bize ulaşır. Sipariş olumlu bir şekilde tamamlandığı takdirde, müşteriye siparişiyle ilgili bilgilerin yer aldığı bir e-mail gönderilir. Satın alınan ürün, önceden anlaşılmış olan güvenilir bir kargo şirketlerinden müşterinin seçtiği biri tarafından, siparişi teslim alacak kişiye kimlik gösterilmesi karşılığında teslim edilir.

6. Bu işlemler sonunda, sistem size otomatik olarak bir sipariş numarası verecektir ve sipariş izleme modülüne yönlendirecektir. Bu numara, daha sonra ödeme ve sipariş takip işlemlerinin gerçekleştirilmesi için mutlaka kaydedilmelidir.

7. Sipariş izleme modülü yardımı ile yaptığınız siparişlerin durumunu istediğiniz zaman kontrol edebilirsiniz.